Ділові медії

Ділові́ ме́дії — газети, журнали, бюлетені, онлайн-ресурси, телеканали, радіопередачі, які транслюють новини бізнес-середовища, компаній, аналізують стан і тенденції світової та національної економіки, проблеми фінансово-інвестиційної діяльності, державного регулювання, юридичні питання підприємницької діяльності тощо. Ділова преса оперативно досліджує практики бізнесу, ефективні управлінські моделі, оприлюднює галузеві рейтинги, представляє портрети успішних підприємців.

Аудиторія ділової преси — власники і менеджери компаній різного масштабу, масовий читач, що цікавиться економічною інформацією.

Наприклад, «The Wall Street Journal», «Bloomberg Businessweek», «Fortune», «Forbes», «Бизнес», CNBC та ін.

Література

  1. Дудченко Л. М. Ділова преса України : монографія. Суми : Сумський державний університет, 2019. 154 с.
  2. Фісенко Т. В. До питання про класифікацію спеціалізованих видань // Обрії друкарства, 2019. № 1 (7). С. 194–204.

Автор ВУЕ

Т. С. Крайнікова

Покликання на цю статтю

Покликання на цю статтю: Крайнікова Т. С. Ділові медії // Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/%D0%94%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D1%96%D1%97
Дата звернення: 9.12.2019.


Оприлюднено

Оприлюднено: 05.08.2019